بالاتر پرواز کن

کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

دستور العمل استفاده از Duck












نوشته شده توسط حمید رضا طاهر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بالاتر پرواز کن

کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

مطالب آموزشی و اطلاع رسانی در مورد فعالیتهای کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

دستور العمل استفاده از Duck

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۷
حمید رضا طاهر

نظرات  (۱)

سلام
فوق العاده عالی و کامل توضیح دادید.
اتفاقاً من چند روز پیش توی فصلنامه کوه تبلیغ این ابزار رو دیدم ولی خب اونجا هیچ توضیحی نداشت تصورم هم این بود که این وسیله قاعدتاً چیزی توی مایه های راپ من باید باشه.
الان با این توضیحات و تصاویر گویایی که استفاده کردید فکر نکنم که دیگه در موردش سوالی داشته باشم !

سپاس فراوان و مجدد بابت این به اشترک گذاری !

پاسخ:
پاسخ:
با سلام و درود و تشکر از پیگیری و مراجعه ی شما به وبلاگ این حقیر

خواهش میکنم دوست من وظیفه ای ست بر گردن که دست و پا شکسته

در حد امکان انجام میدیم

باز هم از حضور شما بی نهایت خرسند شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی