بالاتر پرواز کن

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

گزارش برنامه صعود دیواره لیلا اسفندیاری از زبان فرشید و بهرام

یکشنبه, 14 مهر 1392 ساعت 09:33
طبق معمول و برنامه همیشگی من و فرشید صبح ساعت 6 به قصد تمرین به سمت دربند حرکت کردیم .

قبل از رسیدن به مجسمه در میدان ابتدائی با تعداد زیادی خودرو راهنمائی و رانندگی مواجه شدیم که مسیر رو به بالا رو بسته بودند و اجازه حرکت به سمت مجسمه رو به هیچ خودرو شخصی نمیدادند که بعد از پرسش از سربازان حاضرگفته شد که " سردار داره میاد " !!!!

حالا کوهنوردان و امنیتی و پلیسی کردن میدان مجسمه چه ربطی به اومدن سردار داشت نمیدونم...!

بالاخره دور زدیم و ماشین رو در یکی از محلات پارک کردیم و با کمی پیاده روی از کوچه تنگی به میدان مجسمه رسیدیم و حرکت خودمون رو به سمت بند یخچال آغاز کردیم....

بعد از صرف صبحانه  روی سنگ شکاف کارگاه زدیم تا رسیدن دوستان دیگر کمی تمرین کنیم .

حدود ساعت 9 حمید مختاری و حمید رضا طاهر نیز به جمع ما پیوستند. حمید مختاری نکاتی در مورد ابزارگذاری و استفاده از کیل و فرند رو توضیح داد و نکاتی در مورد حمایت استاتیک و ... رو یادآوری کرد. من و فرشید هم به نوبت این آموزش ها رو تمرین کردیم....

بعداز اون بلافاصله کارگاه و ابزار ها رو جمع کردیم و به سمت بالا و زمین فوتبال حرکت کردیم. از زمین فوتبال اگر کمی به سمت چپ متمایل شوید بعد از 20 دقیقه به پای مسیر تازه گشایش شده " لیلا اسفندیاری " میرسید.

مسیر لیلا اسفندیاری توسط  " مهدی کریم خانی " گشایش شده و دو مسیر را شامل میشود .

مسیر شماره (1) سه طول و مسیر شماره (2)  دو طول می باشد .

البته برای ما یافتن مسیر با توجه به آدرسی که داده بودنی کمی طول کشید و باعث از دست دادن زمان شد !

بعد از تقسیم شدن به دو گروه حمید و فرشید قرار شد مسیر 1 رو صعود کنند ، من و آقای طاهر نیز مسیر 2 رو صعود کنیم.

من و آقای طاهر در کارگاه طول 1

ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بالاتر پرواز کن

کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

مطالب آموزشی و اطلاع رسانی در مورد فعالیتهای کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

یکشنبه, 14 مهر 1392 ساعت 09:33

مسیر شماره (1) سه طول و مسیر شماره (2)  دو طول می باشد .