بالاتر پرواز کن

کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ

جشن عروسی توچال

جشن عروسی من و حمیدرضا توچال

از همین جا میخوام تمام دوستایی که این وبلاگ و میخونند رو دعوت کنم به جشن عقد من و حمید .

دوشنبه سوم تیر نیمه شعبان ساعت ۱۰.۳۰  / ۱۱ صبح به صرف شیرینی ایستگاه ۵ توچال

واقعا لذت بخشه که تو مراسممون کسایی رو ببینیم که بگن از طریق وبلاگ با ما آشنا شدند



نوشته شده توسط حمید رضا طاهر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بالاتر پرواز کن

کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

مطالب آموزشی و اطلاع رسانی در مورد فعالیتهای کوهنوردی ، سنگ نوردی ، دره نوردی ، دوچرخه سواری

جشن عروسی توچال

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ

جشن عروسی من و حمیدرضا توچال

از همین جا میخوام تمام دوستایی که این وبلاگ و میخونند رو دعوت کنم به جشن عقد من و حمید .

دوشنبه سوم تیر نیمه شعبان ساعت ۱۰.۳۰  / ۱۱ صبح به صرف شیرینی ایستگاه ۵ توچال

واقعا لذت بخشه که تو مراسممون کسایی رو ببینیم که بگن از طریق وبلاگ با ما آشنا شدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۹
حمید رضا طاهر

نظرات  (۲)

حتما که می آییم من و هستی
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۴ نشاط کوهستان ... پرویز ستوده شایق
سلام و درود بر شما
پیشاپیش بهتون تبریک می گم
و تشکر از حضورتان در نشاط کوهستان
شاد و با نشاط باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی